2011-05-10

Bakioko hondartzan

Eguraldi paregabea egun hauetakoa ezta? Ba nik hau aprobetxatzen nabil MALaren irakurgaiak egoera lasai eta bero batean irakurtzeko: Bakioko hondartzan!


Hau izan da goizeko paisaia. Itsasoaren soinua erlajantea izateaz gain kontzentratzeko paregabea da! Arratsaldean jende gehiago ibili da hondartzatik, beraz zarata areagotu egin da eta surflari asko egon dira olatuak laztantzen.

Ea biharko eguna nolakoa den, hondartza edo etxeko sofan ibiliko naiz irakurtzen?

3 comentarios:

  1. Aupa!!!kawen to..justu atzo surfa eiten egon nintzen bakion!!!

    ze ostia eiten duzu bakion? Baduzu etxe bat hor ala?

    ResponderEliminar
  2. Bai zera! Bakiora etorten za surfa eiten? que fuerte! Ba bai! oin Bakion bizi naz! hamen dekot kuadriya!! jode! ba hurrengoan abiseu!! toke bat ein ta kafetxu bat hartukogu! jajaja!!! ezin dot sinistu!! jaja!! ni hor arean panzarriba ta panzabajo ta zu olatuak koiten nire musturren eurrean!! jajaja!!

    ResponderEliminar
  3. blogger-ek sarrera honetako erantzunak ezabatu zituen...

    ResponderEliminar