2017-03-06

Arazo-egoera: literatura lantzen

Gaur egun nahiko barneratuta daukagu ikasteak alde teoriakoa eta alde oraktikoa duela. Hala ere, zenbait kasutan alde teorikotik alde praktikora eman beharriko pausua ia eman gabe dago. Adibidez hizkuntzetako ikasgaietan literatura lantzen denean, honen alde teorikoa besterik ez da lantzen. Egia da ikasle guztiek literatura lan bat ekoizteko gaitasunik ez dituztela, baina literatura lantzeko beste modu batzuk badaudela esan genezake. Arazo hori oinarri izanda, eta Gabriel Aresti eta bere poesia aitzakitzat, hona hemen nire proposamena.

Ikusten den bezala, ataza honen bidez ikasleek hainbat konpetentzia landu eta barneratu ahal dituzte. Aipatu ez ditudan arren, ataza honekin zeharkako konpetentzia guztiak (ikasten eta pentsatzen ikasteko konpetentzia; ekimenerako eta espiritu ekintzailerako konpetentzia; elkarbizitzarako konpetentzia; izaten ikasteko konpetentzia; eta hitzez, hitzik gabe eta modu digitalean komunikatzeko konpetentzia) ere lantzen dira. Denak, zeharkakoak eta diziplina barnekoak, ikasleen formakuntza egokirako beharrezkoak baitira.

No hay comentarios:

Publicar un comentario