2011-04-13

Memoriaren azken ukituak egiteko prest!

Azkenean, praktiketako memoria (amaitezina) amaitu dut. Idatzi behar nuena idatzi dut, esan behar nuena hamaika bider errepikatu dut. Baina azkenean amaitu dudala uste dut.

Bakar-bakarrik azken ukitu batzuk falta zaizkit:
  1. Hizkuntza formala eta egokian idatzia izatea. Egia esan, ez dakit nola birmolda dezakeedan hori. Saitu egiten naiz hizkuntza egoki baten idazten, baina uste dut  nire idazteko era naturalak saiakera horiek ezabatzen dituela.
  2. Eranskinak. Bai, memoriaren erdia eranskinak dira, eta hauek word-era pasatu, atondu eta txukundu behar ditut memorian erantsi baino lehen.
  3. Itxura. EHUtik memoriaren itxura zehaztua dago. Azala, aurkibidea, letra tipo eta tamaina, orrialdeen zenbaketa, marginak,... dena! Beraz, guzti horrek ere bere garrantzia duenez denbora eman beharko diot.
Baina, hala ere, nola edo hala, memoriaren pisurik handiena gainetik kendu dudala sentitzen dut. Azken ukituak memoria bezain astunak izan arren.

No hay comentarios:

Publicar un comentario