2011-03-04

Ekintza interesgarriak

Gaurkoan institututik idazten dut. Gaur aste zuriaren aurretiko azken eguna dugu eta IES Botikazar BHIn gauza harrigarriak gertatzen ari dira.

Alde batetik, ekomomiako ikasle eta irakasleek bidezko merkataritza bultzatzeko merkatutxo bat jarri dute institutuko sarreran. Merkatutxoan janariaz gain, belarritakoak, boltsoak, etabar daude. Goiz osoan zehar bertan egon arren, uste dut hamaiketakoaren orduko gose kilimak baretzeko orduan lan gehigi izan dutela. Nik gaur nire garautxoa jarri dut eta gaileta goxo-goxo batzuk erosi ditut.

Bestetik, aratusteak direla eta, orain dela 5 edo 6 urte bezala, latineko irakaslea eta, aurten, zenbait ikasle ere erromatarrez jantzi dira. Pasiloetatik ibili eta sarreran egon dira mezu handiekin eta mezudun goxokiak jaurtikitzen.

Horrelako ekintzek edukiak irakasteaz gain, egoeretaz jabetzeko bide egokiak dira. Ekonomian bidezko merkataritzaz eta latinean, nola edo hala, erromatarren munduaz jabetzeko.

Etorkizuneko irakasleoi animatzen zaituztet horrelako ekintzak egitera!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario